Wandeling in de Morvan (Bourgogne) vanuit Rouvray

Tijdens mijn korte vakantie in de Bourgogne maakte ik een wandeltocht door het Parc regional du Morvan. Ik startte vanuit Rouvray, een plaatsje in het departement Cote-d’or, gelegen tussen Auxerre en Dijon. Ik wandelde naar Saint-Leger-Vauban, het geboortedorp van Vauban en daarna terug naar Rouvray. Onderweg kreeg ik enkele stevige kuitenbijters te verwerken, waarna telkens weer een afdaling volgde naar een kabbelend beekje of riviertje . Het was echter vooral genieten van het mooie, heuvelachtige bocagelandschap en de vergezichten van deze groene en bosrijke streek in het hart van de Bourgogne.
Mijn foto’s: Rouvray 11 augustus 2017









Reacties

Populaire posts van deze blog

Wandelnetwerk Pays de Cassel

vanuit Westouter over de frontiere naar Boeschepe